Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: Godsspeed

    Page 1 of 13 1 2 3 4

    Search: Search took 0.46 seconds.

    1. to the top!

      to the top!
    2. Fog Light Wiring Questions/Pictures wanted

      First, I (probably/likely) have the thread that you've come here to link lol... but if theres a specific post # that you have in mind, i dont mind re-reading it.

      OK,
      so i have my housing and...
    3. Replies
      18
      Views
      383

      If so, shipping to 46240!!?

      If so, shipping to 46240!!?
    4. Replies
      13
      Views
      874

      dear god that last picture confirmed 100% by the...

      dear god that last picture confirmed 100% by the boner in my pants that these are def the type of wheels/color that i'll be putting on my black JSW one day

      wish you were a lot closer, shipping...
    5. Friday night bump i have my eye on some...

      Friday night bump

      i have my eye on some detailing goodies.... let sell this stuff
    6. Replies
      8
      Views
      325

      well i'm not saying youre wrong and youre not...

      well i'm not saying youre wrong and youre not saying im wrong but you can color me surprised!!
    7. Replies
      18
      Views
      383

      whoa... these fit a jsw 2.5? :wave:

      whoa... these fit a jsw 2.5? :wave:
    8. Replies
      8
      Views
      325

      ugh... those arent 5x5? every set i've seen was a...

      ugh... those arent 5x5? every set i've seen was a bit bigger than 114.3..... not calling you a liar, just asking cuz i'm a bit confused and thinking i missed a sweet local deal :banghead:
    9. Replies
      0
      Views
      36

      Detailer in Indianapolis area?

      Just got a black JSW and i desperately need to get it polished... anyone have 'a guy' in the indy area!?! perfer north side (im in castleton/keystone area)
    10. Replies
      3
      Views
      161

      Yeah, I pretty much figured. Not a fan if the...

      Yeah, I pretty much figured.

      Not a fan if the tires abd no plans to slam the jsw.

      Thanks for the confirmation!!
    11. Replies
      9
      Views
      565

      Hmmm..working now....earlier it took my to the...

      Hmmm..working now....earlier it took my to the main "wheel for sale" page (where select bolt pattern)

      Just wanted to give you a heads up
    12. $5 bucks off original price!!

      $5 bucks off original price!!
    13. Link? Didn't see them.. I saw the Audi "peelers"...

      Link? Didn't see them.. I saw the Audi "peelers" but not the Talladega's


      Edit: found em...under Audi link:confused:
    14. Replies
      9
      Views
      565

      Might want to redo your link..... so it goes to...

      Might want to redo your link..... so it goes to your actual ad with actual wheels
    15. Replies
      3
      Views
      161

      these would be better, right? 17xx8.25 et35...

      these would be better, right? 17xx8.25 et35
      http://www.ebay.com/itm/XXR-527-17-17x8-25-5-100-5-114-3-CHROMIUM-BLACK-35-WHEELS-RIMS-SCION-TC-CIVIC-/271436740310
    16. Replies
      3
      Views
      161

      how will they fit: 17x8.25 et25

      I looked up the fitment calculator but i honestly dont understand what it's showing enough to not ask anyway.

      My car: MK6 JSW
      Stok ride height (if/when it gets lowered, it'll be H&R Sport or...
    17. Replies
      5
      Views
      258

      You can host the pictures on photobucket (our...

      You can host the pictures on photobucket (our similar) and post the image link here
    18. what about golf r talladegas? or some like...

      what about golf r talladegas?

      or some like these audi tt 10 spoke
      http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDgwMA==/z/ltcAAMXQt~hSLj2S/$(KGrHqRHJEMFIrJYdJ41BSLj2R,01Q~~60_57.JPG
    19. kinda far away... how much would shipping be to...

      kinda far away... how much would shipping be to 46240?
    20. Replies
      5
      Views
      258

      .....pics?:confused::sly: :pic::pic::pic:

      .....pics?:confused::sly:

      :pic::pic::pic:
    Results 1 to 20 of 250
    Page 1 of 13 1 2 3 4