Search Results - Vortex Media Group
Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: FARRK007

    Page 1 of 10 1 2 3 4

    Search: Search took 0.22 seconds.

    1. Replies
      11
      Views
      380

      will do!

      will do!
    2. Replies
      11
      Views
      380

      i wont even lie....just got in from work, my...

      i wont even lie....just got in from work, my neighbour needed my help, just got done with that, i'm pooped!
      i can look tomorrow, but since i'm going to the dealer,i'll let them sort it out, get a...
    3. Replies
      11
      Views
      380

      yup....going to dealership monday....need other...

      yup....going to dealership monday....need other things looked at anyways.
    4. Replies
      11
      Views
      380

      yeah its already up.....will look tomorrow when...

      yeah its already up.....will look tomorrow when its light out.
      then ill hit autozone for a scan.
    5. Replies
      11
      Views
      380

      im thinking that too,cos it drove fine all the...

      im thinking that too,cos it drove fine all the way home....and other than a dirty engine bay, i take good care of her!...:)
    6. Replies
      11
      Views
      380

      C.E.L on after underbody fairing removal

      Need some tips as to whats the source, basically over time this winter pulling in and out of the alley did a number on the black fairings under my '10 mk6.
      i decided to take them off.
      Now i'm...
    7. suggestions welcome mk6 gti slight hessitation

      Hi Guys
      2010 mk6 gti/m6 with 46k miles, i noticed this past winter this slight lurch/hesitation would occur when i shift between 3 to 4k on the tach....kinda like its missing would be the best...
    8. Replies
      23
      Views
      2,878

      me too!!

      me too!!
    9. Replies
      1,149
      Views
      124,028

      No warranty coverage? sorry to hear this....

      No warranty coverage? sorry to hear this. Definitely hope its all over, for now.
    10. Replies
      4
      Views
      583

      you guys are absolutely right..........I really...

      you guys are absolutely right..........I really had a brainfart moment, lol.
      Hadn't driven the golf in a while.
      Thanks though :banghead:
    11. Replies
      4
      Views
      583

      Fog light indicator question

      Thanks guys, I just noticed the "blue light" indicating the fog light is on. (the one that lights up in the dash) Did not come on this morning.
      I think its my fuse, but I'm not sure...I'm hoping...
    12. Replies
      14
      Views
      2,316

      pm sent!

      pm sent!
    13. Thread: HELP!!!

      by FARRK007
      Replies
      5
      Views
      689

      pls update.. did you try popping your hood to see...

      pls update.. did you try popping your hood to see if theres any water trace under there..certainly you got water into something or somewhere.
    14. Replies
      11
      Views
      857

      will i need the tool for the fronts too? cos if...

      will i need the tool for the fronts too? cos if that's the case then its worth a visit to H.F
    15. Replies
      11
      Views
      857

      yeah that's my plan. I already sourced out parts...

      yeah that's my plan. I already sourced out parts and even with rotors my local "imports" parts guy had me out the door at $141.76....im doing this myself...i'll rent the tool to turn the rear brakes...
    16. Replies
      11
      Views
      857

      This is what I thought too mike...like trying to...

      This is what I thought too mike...like trying to upsell me!!! even B.F.I and ecs had better prices...totally told them no.
    17. Replies
      11
      Views
      857

      sorry for the delay(long workday) just about 32k...

      sorry for the delay(long workday) just about 32k miles on the total on the car....I've had the car for about 9to 10k miles and its been on the same pads since I bought it. but she came certified.
      ...
    18. Replies
      11
      Views
      857

      question on rear brakes

      just got a quote on the rear brake job at $399 from the dealership...just the rears. they mentioned replacing the rotors 'cos they don't recommend turning it.
      Is this true?
      'cos I can do the...
    19. Thread: APR stage 1

      by FARRK007
      Replies
      40
      Views
      3,372

      yeah, not surprised! they look flimsy...

      yeah, not surprised! they look flimsy enough...wonder why there isn't a metal upgrade out there. thought for sure "intergrated" would have an application for our cars but so far nothing. I swear if...
    20. jay's the man!! a professor of all things vw!

      jay's the man!! a professor of all things vw!
    Results 1 to 20 of 193
    Page 1 of 10 1 2 3 4