Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: The Dubsta

    Page 1 of 13 1 2 3 4

    Search: Search took 0.71 seconds.

    1. No unfortunately no train pass. Going to try and...

      No unfortunately no train pass. Going to try and do everything on the cheap since this is all super last minute.


      Thanks for the info all! Looking forward to having some good food, seeing some...
    2. Going to japan for a week - what should i check out (or - what is the perfect tour for the car guy?)

      Leaving saturday for a week. Always wanted to go.

      I'm going to the honda motorcycle showroom for sure. I'm also potentially going to the toyota factory tour.

      What other cool places are there...
    3. Going to japan for a week - what should i check out (or - what is the perfect tour for the car guy?)

      Leaving saturday for a week. Always wanted to go.

      I'm going to the honda motorcycle showroom for sure. I'm also potentially going to the toyota factory tour.

      What other cool places are there...
    4. Replies
      104
      Views
      3,306

      Poll: Yup! Pretty much this! I can't stand any...

      Yup! Pretty much this! I can't stand any "performance" oriented vehicle here without some form of boost. I kinda was getting used to it then drove my buddies older talon about a week ago. Completely...
    5. He does but lol - meh he has told me he likes...

      He does but lol - meh he has told me he likes anal sex (pretty sure he doesn't like receiving it though) :laugh:
    6. Voluntary repo is still just as bad as a repo ?...

      Voluntary repo is still just as bad as a repo ? Is it less cost to the owner for repo fee's/processing, etc?
    7. i asked him he said "i'd rather catch the bus" -...

      i asked him he said "i'd rather catch the bus" - his attitude plain sucks. Oh well...I tried helping haha

      :beer:
    8. Financial advice -cousin and his new car purchase

      My cousin is an idiot and purchased a new mustang boss 302 that he can not afford. He also rolled in his negative equity off of his old car into this one. He is roughly 5k upside down. He said he...
    9. Yup! also another reason I got the cr-z. I got...

      Yup! also another reason I got the cr-z. I got mine for 3k below book :)

      Plus i didn't loose my ass on the accord. only upside down 500 bucks !
    10. Not gonna win any races but it's fun to drive,...

      Not gonna win any races but it's fun to drive, Has great handling for what it is and gets 35 mpg avg so far with lots of stop and go in traffic
    11. traded in the daily = 13 accord sport for a 2 door sporty car

      no wife or kids. No plans to have either in the next 5 yrs or so. Wanted something super good on gas but still fun to drive and something that is also available in an automatic for my long commute in...
    12. Replies
      8
      Views
      461

      potentially looking to lease a volt / spark ev...

      potentially looking to lease a volt / spark ev or other hybrid / ev type of vehicle for the commute.
    13. yeah pretty much. best fun convertible automatic...

      yeah pretty much. best fun convertible automatic in my price range?
    14. mmmm not sure on the crossfire. Cool cars but the...

      mmmm not sure on the crossfire. Cool cars but the mercedes powertrain seems real iffy for a daily.
    15. Snow tires do wonders! Denver metro really is not...

      Snow tires do wonders! Denver metro really is not bad. Worst part is generally gettting out of my neighborhood after that it's usually good and plowed or manageable.
    16. excuse my ignorance but what is this?

      excuse my ignorance but what is this?
    17. No it doesn't need to get 20mpg in gridlock but...

      No it doesn't need to get 20mpg in gridlock but 20 mpg with about 10-20 % freeway speeds would be great.

      I really like the g35/37 idea...hmmmm test drives are in order!

      Loved the g35 sedan i...
    18. No I will surprisingly be making a bit of money....

      No I will surprisingly be making a bit of money. Paying double payments last couple months has helped!
    19. Replies
      8
      Views
      461

      Thanks for the info. I have not talked to any...

      Thanks for the info. I have not talked to any dealers yet. I'm guessing it will increase the monthly payment / down payment?
    20. Replies
      8
      Views
      461

      lease with higher miles limitation?

      I have a 60 mile commute a day. Most leases mileage limit is lower than what I will be putting on the vehicle. Is there any way to get a higher mile limit?
    Results 1 to 20 of 250
    Page 1 of 13 1 2 3 4