Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: E CODE

    Page 1 of 13 1 2 3 4

    Search: Search took 0.78 seconds.

    1. Best bet is to just bolt them on with regualr...

      Best bet is to just bolt them on with regualr wobble bolts first if you can. If you can't then see what kinda clearance you'd have if you used a 3mm spacer or whatever you needed - before buying new...
    2. I didn't say you couldn't do it.... put those...

      I didn't say you couldn't do it.... put those cars all poke... not sure if you'd want to run that daily. I did it... for 4 months.

      4 of the most harrowing driving months of my life... dodging...
    3. Yeah, that's a crappy broker... I was referring...

      Yeah, that's a crappy broker... I was referring to the ability for the broker to shop around for you... if they don't do that, i don't knwo why you'd stay with them, lol.
    4. Bump

      Bump
    5. My final offset was about 32, and looked like...

      My final offset was about 32, and looked like this:

      http://i2.photobucket.com/albums/y41/dood23/Passat%20wagon/Shows/DSCF0934.jpg

      Offset calculation says your outer position will be the same,...
    6. Replies
      13
      Views
      299

      38 in the US if it's Reflex Silver 79 in the...

      38 in the US if it's Reflex Silver

      79 in the US if it's Satin Silver
    7. Good luck on the rear, lol... My 19x9.5 ET 35...

      Good luck on the rear, lol... My 19x9.5 ET 35 didn't clear the coils without a spacer...
    8. Replies
      13
      Views
      299

      True - if it's not a GLS... there were like 32...

      True - if it's not a GLS... there were like 32 2000 GLS' with that combo...
    9. Not likely... 16+ years with State Farm myself,...

      Not likely... 16+ years with State Farm myself, and over 30 from my parents and they wouldn't help either of us out... Local agent wasn't willing to either, but i knew she couldn't do anything that...
    10. Replies
      13
      Views
      299

      USA 2000 GLX Variant V6 5 spd FWD BLUE, INDIGO...

      USA 2000 GLX Variant V6 5 spd FWD BLUE, INDIGO BLUE BEIGE Leather - partial = 39

      I don't see Galactic blue as an option in the list anywhere... so I assume Indigo blue is what it's listed as...
    11. I hope he takes the tip out of the donations and...

      I hope he takes the tip out of the donations and then donates the rest somewhere worthwhile...

      Or uses the money for college or something that will let him stop delivering pizzas for a living...
    12. Replies
      13
      Views
      299

      55 made for 2005 with that setup, in all colours...

      55 made for 2005 with that setup, in all colours and interior combos.

      191 made for 2004/2005 combined.

      If you want to go deeper, let me know what colour combo it was.
    13. Replies
      13
      Views
      299

      Yes, I have the excel file... what would you like...

      Yes, I have the excel file... what would you like to know?
    14. Just checked the production numbers. For 2003,...

      Just checked the production numbers. For 2003, there were 13 cars produced with this combination in 2003. Only 36 produced for the whole lifetime of the B5 (and B5.5) chassis. That is out of a total...
    15. Thread: aFe TDI Intake

      by E CODE
      Replies
      3
      Views
      112

      Interesting.... How is the sound compared to...

      Interesting....

      How is the sound compared to stock? Cause lets face it... that's about all it's gonna be goond for :)
    16. Bump... still a few parts left...

      Bump... still a few parts left...
    17. Replies
      23
      Views
      1,024

      Oil is gonna go back up... it just will... ...

      Oil is gonna go back up... it just will...

      Besides, the relative economy scales alongside gas (at least in Canada). I can fill up for $50 now, when it used to be $60-65. I still get the same 900+...
    18. Replies
      4
      Views
      204

      How annoying is it to position if you have the...

      How annoying is it to position if you have the pano roof?
    19. Replies
      3
      Views
      200

      Possibly interested.... just wondering how crazy...

      Possibly interested.... just wondering how crazy I'd have to be to try a retrofit on my wagon's tails...
    20. Replies
      3
      Views
      167

      In short, you'd need the whole front end - and...

      In short, you'd need the whole front end - and maybe rad support and what not too...
    Results 1 to 20 of 250
    Page 1 of 13 1 2 3 4