Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: LaneGTI8V

    Page 1 of 13 1 2 3 4

    Search: Search took 0.78 seconds.

    1. Thread: mk2

      by LaneGTI8V
      Replies
      6
      Views
      1,308

      Jetta VR

      Has that motor, in that car been to the Referee? Also you can sell as is, but Cali law is that it's sold, its smogged, and it's your responsibility to make it pass, not the buyer, and also the buyer...
    2. Replies
      8
      Views
      605

      On the right track

      Sounds like you are on the right track if you can get either or.... the alignment is somewhere between the two which requires playing with it..... you are soooooo close persevere
    3. hi

      watching and interested but only in the car.
    4. Replies
      4
      Views
      996

      It's Awesome

      It's super nice. Will p/u if u get desperate. Someone on here will pay that for that car, Am interested @ halfish.
      Thank You.
    5. Thread: 83 aba gti

      by LaneGTI8V
      Replies
      9
      Views
      1,468

      Like it!

      I like it just not in that ballpark, guess it's just gonna rot becuz you don't sound motivated.
    6. Thread: FS: 1992 GTi

      by LaneGTI8V
      Replies
      8
      Views
      2,236

      I'm in!

      For 500cash, I hate digi.
    7. Replies
      3
      Views
      1,364

      wow is it a low mile VR6?

      wow is it a low mile VR6?
    8. Replies
      66
      Views
      8,493

      Interested to P/U

      Interested @ 500. I hate digi and only if u have snowflakes to go with. Cash.
    9. Replies
      2
      Views
      715

      Interested

      I am interested for less. Can't Drive it home unless I can get a hold of a DLR plate.
      Let me kno if you get desperate and need cash.
      Thank You.
    10. Cash

      Can Offer 500 cash will p/u only if u put the snowflakes back on.
      It's all I got.
    11. Replies
      63
      Views
      9,408

      Cars

      It's nice but I cannot pay more than 500cash for a car w/ a CEL. It's an automatic fail during smog...Also so is the lack of the tube/manifold between the Intake Mani and Airbox lower rear inlet,...
    12. Replies
      4
      Views
      1,442

      How much!?!

      Interested.... How much?
    13. Probs

      Pull the plastic crap off the connector so it's bare metal and reattach, opposite side of oil filter on the housing. That plastic gets hot and warps and it makes intermittent contact, hence you think...
    14. Replies
      4
      Views
      1,647

      Ballpark it.

      What's the minimum you want from it. It's not what I want but it's a mark 2 in cali. Do you still have the snowflakes or other factory wheels?
    15. Replies
      8
      Views
      584

      ??

      Head Gasket??? Does it boil violently out of the bottle with the lid off, while running?
    16. Thread: 92 GTI Build

      by LaneGTI8V
      Replies
      109
      Views
      14,391

      Lookn Good

      Gorgeous.... Now it just needs some snoflakes or BBS. HAHA!!!
    17. Replies
      11
      Views
      711

      HOT

      Run the crap out of it. Get it super hot, run high octane fuel 91 or that cool blue 100 if possible and that NOx will come down a lot. Also I wouldn't mess with the mixture.... O2 sensor is cheap and...
    18. Replies
      1,663
      Views
      336,854

      Nah, You know plenty. Made me laugh.

      Nah, You know plenty. Made me laugh.
    19. Replies
      117
      Views
      9,426

      The guy acts as if he's the pinnacle of German...

      The guy acts as if he's the pinnacle of German Auto Styling, not to mention, he's got u pegged?
      His GTI is very nice..... but it looks dorky IMO.
    20. Replies
      117
      Views
      9,426

      Yeah with a jack, but only to change the oil....

      Yeah with a jack, but only to change the oil. REALLY? The stance is perfect.
    Results 1 to 20 of 250
    Page 1 of 13 1 2 3 4