Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: R32R1

    Page 1 of 13 1 2 3 4

    Search: Search took 0.73 seconds.

    1. Yep, I will not be attending this. They can suck...

      Yep, I will not be attending this. They can suck a ****
    2. Thread: Vf stg 2

      by R32R1
      Replies
      15
      Views
      758

      Junk

      Junk
    3. Mine did the same thing, but I just worked it and...

      Mine did the same thing, but I just worked it and got it past the second clutch. Took some precise aligning and that was even with the motor out of the car, too.
    4. Replies
      46
      Views
      3,128

      Wow two pages and no Fast and Furious 1...

      Wow two pages and no Fast and Furious 1 references? :(

      http://www.wordans.fr/wvc-1368838275/wordansfiles/images/2013/5/17/190390/190390_340.jpg
    5. Replies
      96
      Views
      4,478

      5 months for $25. Works every time

      5 months for $25. Works every time
    6. Replies
      36
      Views
      1,985

      Nope no performance anything from doing that...we...

      Nope no performance anything from doing that...we could tell you yes and give you a huge placebo effect though :laugh:
    7. Replies
      125
      Views
      8,198

      GM Big Wigs: "Team we need to come out with...

      GM Big Wigs: "Team we need to come out with something, fresh, something new, something that will dazzle our market!!"

      GM Designers: "Add LEDs in our headlights with projector lenses"

      ALL:...
    8. I'm no different than before! haha same as*hole,...

      I'm no different than before! haha same as*hole, just older lol

      In fact, I don't even drive that thing anymore...bought a Trailblazer SS finally :cool:

      She's been on jack stands since h20
    9. Replies
      138
      Views
      8,440

      looks like a VW meet where everyone is on RS's......

      looks like a VW meet where everyone is on RS's... :laugh:
    10. Replies
      138
      Views
      8,440

      I really don't see anything wrong with this trend...

      I really don't see anything wrong with this trend and I'm a 26 y/o white guy who lives in the sticks...this has been going on for a long time (late 90's). I think the "branded" donk cars are...
    11. Seems all too common lately. This place ain't like it used to be...

      http://cdn.******************/instances/500x/49181013.jpg

      .:R content

      http://i180.photobucket.com/albums/x105/ekibarian/R%20photoshoot/Photo_Shoot_Resize_sized.jpg
    12. Replies
      5,626
      Views
      171,634

      :laugh: :wave:

      :laugh: :wave:
    13. http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...

      http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/216/7nTnr.png
    14. Replies
      10
      Views
      486

      Input shaft bearing

      Input shaft bearing
    15. Transmissions are still made of glass...most guys...

      Transmissions are still made of glass...most guys upgrade to the 4l80e when they go. It's the price to pay for awesome :cool:
    16. $19,500 asking price, I paid $18,700 with a...

      $19,500 asking price, I paid $18,700 with a decent bump on my trade-in
    17. http://en.wikipedia.org/wiki/Photophobia

      http://en.wikipedia.org/wiki/Photophobia
    18. Thanks dude! Finding a TBSS in my area was hard...

      Thanks dude! Finding a TBSS in my area was hard enough...finding a Silverado SS in my area is a unicorn :(
    19. Haha no worries, it's more of a nuisance but yes...

      Haha no worries, it's more of a nuisance but yes I can see in movie theaters since the light isn't as direct and it's more spread out. Transiberian Orchestra, on the other hand, lasted all of 20...
    20. Delaware?

      Delaware?
    Results 1 to 20 of 250
    Page 1 of 13 1 2 3 4