Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: xnikolix

    Page 1 of 3 1 2 3

    Search: Search took 0.68 seconds.

    1. if parcel shelf still available very interested...

      if parcel shelf still available very interested in buying
    2. FS: 04 reflex silver S4 with 15k on new engine, auto, catless downpipe, cf trunk, and more! New York

      For Sale is my boy's 2004 Reflex Silver B6 S4. All the info is in the link but hes willing to trade for a B5 S4 or a M3 as well as selling. If you have any questions just PM me or comment below.
      ...
    3. Replies
      6
      Views
      942

      is this still for sale?

      is this still for sale?
    4. Replies
      118
      Views
      5,052

      interested in buying the coilovers. Do you still...

      interested in buying the coilovers. Do you still have them?
    5. Replies
      1,661
      Views
      324,810

      http://i211.photobucket.com/albums/bb299/OCCFAN_nu...

      http://i211.photobucket.com/albums/bb299/OCCFAN_number1/04%20golf/redidIMG_0888.jpg
    6. Replies
      52
      Views
      3,489

      haha word yea alright ill be sure to do that...

      haha word yea alright ill be sure to do that stuff to make it that low
    7. Replies
      52
      Views
      3,489

      word tru that thanks for the good advice :) ill...

      word tru that thanks for the good advice :) ill be sure to be doing it right bc i want my car to be slammed but im not sure whether i want to have it on bags or just have coilovers but other then...
    8. Replies
      52
      Views
      3,489

      haha yea same here i have auto also it sucks but...

      haha yea same here i have auto also it sucks but w.e low and slow is the way 2 go with the 2.slow and thanks once im done with my car it will looks sick but go no where fastly lmao

      this is wat my...
    9. Replies
      52
      Views
      3,489

      nice 2.0 i have the same car..im trying to do the...

      nice 2.0 i have the same car..im trying to do the same thing that u have done with ur car..make it look so nice bc theres no sense to add stuff to the engine lol..good luck on selling the car
    10. Replies
      17
      Views
      1,939

      bump for the nice car hopefully it sells soon..i...

      bump for the nice car hopefully it sells soon..i just wanna no where u bought the boser hood and wat grille u have bc i was looking to do that to my golf?
    11. Thread: 2.0 club

      by xnikolix
      Replies
      2,229
      Views
      175,760

      np bro

      np bro
    12. Thread: 2.0 club

      by xnikolix
      Replies
      2,229
      Views
      175,760

      lol they r the 39mm fuse style lights..if u want...

      lol they r the 39mm fuse style lights..if u want to c the package i got check this link out...
      http://www.urotuning.com/shop/10pc-high-intensity-interior-lighting-p-2784.html

      this website is mad...
    13. Thread: 2.0 club

      by xnikolix
      Replies
      2,229
      Views
      175,760

      haha thanks..yea but it looks so good tho in...

      haha thanks..yea but it looks so good tho in person at night obv
    14. Thread: 2.0 club

      by xnikolix
      Replies
      2,229
      Views
      175,760

      heres my 2.0 golf ...

      heres my 2.0 golf

      http://i211.photobucket.com/albums/bb299/OCCFAN_number1/04%20golf/002222.jpg

      http://i211.photobucket.com/albums/bb299/OCCFAN_number1/04%20golf/6511111.jpg
      ...
    15. rims

      might be interested in buying these if u wanted to..if u can send some other pics of the rims to my email. occfan168@aol.com .thanks
    16. Replies
      27
      Views
      1,178

      i might be interested in the rims but i would say...

      i might be interested in the rims but i would say 300 for them considering the lips r messed up and the tires r almost shot so let me no wat u think
    17. Replies
      2
      Views
      276

      the link u have for the rims is not working could...

      the link u have for the rims is not working could u just post pics on here
    18. dam **** that sucks i really like these rims but...

      dam **** that sucks i really like these rims but alright thanks tho
    19. o alright thanks

      o alright thanks
    20. Replies
      8
      Views
      712

      Bethpage,ny zip is 11714

      Bethpage,ny zip is 11714
    Results 1 to 20 of 44
    Page 1 of 3 1 2 3