Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Search:

    Type: Posts; User: The Councilman

    Page 1 of 13 1 2 3 4

    Search: Search took 0.55 seconds.

    1. I'll finally have the money after 8/1. [emoji107]

      I'll finally have the money after 8/1. [emoji107]
    2. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      Oh ok. Thought it was earlier in past years,but maybe that's just me

      Well.. Car is at body shop. Hoping to order the coils as soon as it gets back.. Gotta makes sure that all my bills are paid and...
    3. Replies
      10,588
      Views
      832,429

      The official homo thread

      You whore.


      Sent from my iPad using Tapatalk
    4. Replies
      10,588
      Views
      832,429

      The official homo thread

      I'm down for a pre h2o meet


      Sent from my iPad using Tapatalk
    5. Or hell, PA.. great price.. hopefully you get a...

      Or hell, PA.. great price.. hopefully you get a local sale
    6. Damn why do you folks always put these on sale...

      Damn why do you folks always put these on sale right when i dont have the cash lol!! GAH
    7. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Missed MK1 madness? damnit. ah well. too much...

      Missed MK1 madness? damnit. ah well. too much going on.

      Nice thing is the first big penske commission check comes in next week. Mostly getting caught up on bills. but already putting money away...
    8. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Most people (including myself) work on Saturdays...

      Most people (including myself) work on Saturdays now since nothing has gone on in quite a while.

      Idk Sundays are the best day for me to do anything right now. But idk if anybody will show. GTGs in...
    9. Replies
      42
      Views
      3,589

      That time is almost here again :D

      That time is almost here again :D
    10. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Yeah, things went downhill quick when it got just...

      Yeah, things went downhill quick when it got just too cliquey and it seemed to become a pissing contest btw people. Ah well, how i wish the days of 07-08 were back. Just needed a VW and everything...
    11. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      People still post in here?
    12. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      Hey hey
    13. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      Getting a little cold for meets. Maybe there might be something here and there.
    14. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      What's everybody doing tonight
    15. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      No burnouts. Let's see, dci folks have often antagonized that behavior, so they're surprised that they have now gotten shut down because of it?

      Kinda makes me laugh
    16. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      Premium Euros - Reading, PA - GTGs

      :D
    17. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      hahah just ryan riding the car over to yogo crazy...

      hahah just ryan riding the car over to yogo crazy with the back all aired up like a drag car and then with the front of the car aired up on the way back like something out of a cheech and chong movie...
    18. Replies
      352
      Views
      70,467

      Anybody that can compare these to Koni's? I had...

      Anybody that can compare these to Koni's? I had the adjustable dampening, but i'm wondering if I might really need that.
    19. Replies
      31,507
      Views
      679,073

      nice to see everybody. kinda got out of hand at...

      nice to see everybody. kinda got out of hand at points but eh we're barely ever there anymore **** it lol. LOL @ Ryan tho.. what a dumbass :laugh:
    20. New paint, but not what you're used to...

      Very nice ;)
    Results 1 to 20 of 250
    Page 1 of 13 1 2 3 4