Username or Email Address
Do you already have an account?
Forgot your password?
  • Log in or Sign up

    VWVortex


    Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
    Results 51 to 75 of 93

    Thread: the mistakes you made at 2012 SOWO that you'll avoid in 2013...

    1. Banned
      Join Date
      May 9th, 2011
      Location
      South ILLtown.
      Posts
      1,531
      Vehicles
      no dubs :(
      06-17-2012 01:20 AM #51
      Quote Originally Posted by LMOTY View Post
      1. Def agree with stay all week
      2. Dont pass out, damn club escape bartenders! Maintain buzz is a must
      yeah shocking that that little town has enough to offer to keep your interest for more than 3 days

      sunday night it was a friggin ghost town tho, that sucked. cmon peeps stay til monday

      passing out? did that at waterfest 05 and 06, then drove down to Myrtle Beach for more RNR after Waterfest -- talk about an epic drive, FML. left NJ at 830am and got to MB at like 130am. :-/

      what's so insane to my brain is that when i started going to shows starting in 03, everyone was static LMAO. i don't remember one car on air in 2006 at waterfest. lulz.

    2. Member LIFE.:R's Avatar
      Join Date
      Mar 11th, 2012
      Location
      St.Augustine,Fl.
      Posts
      790
      Vehicles
      2004 vw R32
      06-17-2012 08:19 PM #52
      1: stay till monday
      2: don't stay @ huddle house till 4am on Friday night with Wanda sikes's dopleganger!!
      3: actually use my camera and not my phone
      4: bring friends!
      5: go tubing w/ a bear
      6: actually finish the damn 8 mile mtn Bike trail!! (ify)


      ---
      I am here: http://tapatalk.com/map.php?atqeim

    3. Banned
      Join Date
      May 9th, 2011
      Location
      South ILLtown.
      Posts
      1,531
      Vehicles
      no dubs :(
      06-17-2012 09:02 PM #53
      Quote Originally Posted by LIFE.:R View Post
      1: stay till monday

      5: go tubing w/ a bear

      ---
      I am here: http://tapatalk.com/map.php?atqeim

      tube with a bear or a beer? lol we went tubing each with 2 beers in our pockets, by the time we got 3/4 of the way down the river man, i was in pain. by the time i got out i was ready to die.

      i made the mistake of tubing in regular shorts not swim trunks. hahaha

      we had a lady from the banks yell at us for having beers on the river -- my bottles were empty and i kept them til we got out. i wasn't about to throw the bottles in the river. i'm not a schmuck. but it was like "lady what do you want me to do at this point? chuck the bottles in the river?"

    4. Member LIFE.:R's Avatar
      Join Date
      Mar 11th, 2012
      Location
      St.Augustine,Fl.
      Posts
      790
      Vehicles
      2004 vw R32
      06-17-2012 09:19 PM #54
      Hahaha, yeah throw them on the bank or on the rocks!?!? Id woulda said " it's my vacay, deal w/ it-cheers" !!

    5. Banned
      Join Date
      May 9th, 2011
      Location
      South ILLtown.
      Posts
      1,531
      Vehicles
      no dubs :(
      06-17-2012 11:32 PM #55
      Quote Originally Posted by LIFE.:R View Post
      Hahaha, yeah throw them on the bank or on the rocks!?!? Id woulda said " it's my vacay, deal w/ it-cheers" !!
      i couldn't do it, holding onto the bottles til we got out was the least of my problems, having to piss so bad it hurt my abdomen, that was the hard part. then i get out of the tube and get a spasm in my calf........lol FML

    6. Junior Member
      Join Date
      Mar 9th, 2012
      Location
      Indian Head, MD and King George, VA
      Posts
      48
      Vehicles
      MKIV Jetta
      08-11-2012 10:59 AM #56
      Quote Originally Posted by cldub View Post
      +1 to the staying a whole week. Came down thursday and still didn't feel like it was enough time.

      Will take more pictures/video/have better equipment
      Might split a condo with friends, should bring the cost down.

      Other than that I'm pretty satisfied with what I did this year

      Im looking at condos right now.

    7. Member briggs rabbit's Avatar
      Join Date
      May 19th, 2009
      Location
      Mtn. Green. Utah
      Posts
      859
      Vehicles
      mk2 smoker swapped and dropped Eurovan
      09-10-2012 03:30 PM #57
      1.Fix a/c in Eurovan for the 12 hour trip 2. Will not stay in cabin outside town 3. Stay more than 3 days 4. Get to the Waffel House before everyone wakes up wtf 5.Dont worry be
      Custom Paint Werks... pm me for paint and body work15 years experience.

    8. Member SpotVW's Avatar
      Join Date
      Feb 29th, 2008
      Location
      New Orleans
      Posts
      800
      Vehicles
      04 .:R
      09-19-2012 12:29 AM #58
      1. I stayed at the Helendorf...wouldn't change that.
      2. I partied hard and had an awesome time with the people i went with...wouldn't change that
      3. I drove the **** out of them roads...only thing about that i would change is no speeding tickets
      4. Oh! i wont hold up signs at the Helendorf corner and almost get arrested.

      yep. i had a pretty succesful first year.
      South Jersey area? Check out this meet --> http://forums.vwvortex.com/showthrea...-area-GTG-v2.0

    9. Member sleepin gti's Avatar
      Join Date
      Jan 21st, 2011
      Location
      clarion pa
      Posts
      2,883
      Vehicles
      megasquirt 3 powered 95 black gti VRT on a cup kit not slammed. and my minty mk2 jetta wolfy daily
      09-26-2012 03:27 AM #59
      well considering i got a call from a buddy 3 days prior to him leaving saying that i was going. this is what i will do differently this year...

      1. actually plan out the vacation.
      2. have money put to the side specifically for a vacation.
      3. try to have my car ready.
      4. try to stay longer than two nights.
      5. not fall asleep in the tube and think that i floated to the nxt town. (woke up quite confused until i looked behind me and realized i went a hundred feet in almost an hour).

      gonna try to make it again this year. had a blast for bein the first time there with no prior planning.

    10. Member briggs rabbit's Avatar
      Join Date
      May 19th, 2009
      Location
      Mtn. Green. Utah
      Posts
      859
      Vehicles
      mk2 smoker swapped and dropped Eurovan
      09-26-2012 02:34 PM #60
      /\ asleep in the tube haha that would be ****** up like wtf am i
      Custom Paint Werks... pm me for paint and body work15 years experience.

    11. Member sleepin gti's Avatar
      Join Date
      Jan 21st, 2011
      Location
      clarion pa
      Posts
      2,883
      Vehicles
      megasquirt 3 powered 95 black gti VRT on a cup kit not slammed. and my minty mk2 jetta wolfy daily
      10-05-2012 09:24 PM #61
      Quote Originally Posted by briggs rabbit View Post
      /\ asleep in the tube haha that would be ****** up like wtf am i
      yea not my finest moment lol

    12. 10-18-2012 11:59 AM #62
      stayed for a week had a blast camping in the woods, cabin was legit also

      but i will

      1.Bring my car next time
      2.Drink more beer
      3. Take pictures
      4.Bring more rice
      5.Throw more rice at non euro cars (YES I THREW RICE AT YOURE RICE WHAT NOW)
      6.Go tubing
      7.THROW MORA RICE AT ANYTHING THAT ISNT GERMAN!!

    13. Banned
      Join Date
      May 9th, 2011
      Location
      South ILLtown.
      Posts
      1,531
      Vehicles
      no dubs :(
      10-18-2012 02:44 PM #63
      Quote Originally Posted by mkIIBEATERheater View Post
      stayed for a week had a blast camping in the woods, cabin was legit also

      but i will

      1.Bring my car next time
      2.Drink more beer
      3. Take pictures
      4.Bring more rice
      5.Throw more rice at non euro cars (YES I THREW RICE AT YOURE RICE WHAT NOW)
      6.Go tubing
      7.THROW MORA RICE AT ANYTHING THAT ISNT GERMAN!!

      yesssssssssssss someone who wants to put the rice trolls in their place

      if you go tubing don't drink on the tube, i learned the hard way, holding that shizzzz til we got off and it was utterly painful falling and sliding around on the rocks drunk

    14. Banned
      Join Date
      May 9th, 2011
      Location
      South ILLtown.
      Posts
      1,531
      Vehicles
      no dubs :(
      10-18-2012 02:46 PM #64
      Quote Originally Posted by sleepin gti View Post
      well considering i got a call from a buddy 3 days prior to him leaving saying that i was going. this is what i will do differently this year...


      5. not fall asleep in the tube and think that i floated to the nxt town. (woke up quite confused until i looked behind me and realized i went a hundred feet in almost an hour).

      gonna try to make it again this year. had a blast for bein the first time there with no prior planning.
      best post ever AND username. ever.

      he woke up Atlanta.
      Last edited by Righteous Bucks; 10-18-2012 at 02:51 PM.

    15. 10-19-2012 10:11 AM #65
      haha what trolls I didnt kno ppl had their panties in a bunch about the rice??

      an ya was plannin on kegging down the river but too many rocks

    16. Member UnitedGTI.'s Avatar
      Join Date
      Oct 1st, 2007
      Location
      Deerfield Beach, FL
      Posts
      4,820
      Vehicles
      Current: 12 GLI, 88 GLI Past:MK1 GTI 07 Rabbit 00 GTI 10 GTI 06 GTI 78 Rabbit 83 GTI 93 Corrado
      10-19-2012 10:20 AM #66
      Quote Originally Posted by Righteous Bucks View Post
      yesssssssssssss someone who wants to put the rice trolls in their place

      if you go tubing don't drink on the tube, i learned the hard way, holding that shizzzz til we got off and it was utterly painful falling and sliding around on the rocks drunk
      and if you go tubing go with the green tubes! **** the pink tubes, still dont have a court date for this stupidity..
      Demokratically Elekted Harbinger of Beetus & Confektionariy Devices of The Independent People's Republik of Offtopikstan
      I contribute nothing of value to this thread.
      Quote Originally Posted by Eberger View Post
      Methamphetamine and masturbation go together like chocolate and peanut butter... I guess.

    17. 10-23-2012 07:45 PM #67
      Quote Originally Posted by UnitedGTI. View Post
      and if you go tubing go with the green tubes! **** the pink tubes, still dont have a court date for this stupidity..
      wtf lol well i got lucky from georgia popo they let me go with a half a blunt an bout 2g of buds.. thanks georgia hw patrol

    18. Member SKNKWRX's Avatar
      Join Date
      Sep 27th, 1999
      Location
      Corruption USA
      Posts
      5,959
      Vehicles
      Axis of Evil
      11-15-2012 08:32 PM #68
      Next year I will check my bed for scorpions. Who knew.
      NR/NR

    19. Banned
      Join Date
      May 9th, 2011
      Location
      South ILLtown.
      Posts
      1,531
      Vehicles
      no dubs :(
      11-16-2012 12:18 PM #69
      Quote Originally Posted by SKNKWRX View Post
      Next year I will check my bed for scorpions. Who knew.
      you are $hitting me.

    20. Member SKNKWRX's Avatar
      Join Date
      Sep 27th, 1999
      Location
      Corruption USA
      Posts
      5,959
      Vehicles
      Axis of Evil
      11-16-2012 01:39 PM #70
      Quote Originally Posted by Righteous Bucks View Post
      you are $hitting me.
      Nope stung me 3 times not the best way to wake up but resulted in a cool scorpion tattoo on my hip where he got me the worst. Also I caught him and made him my bitch.

      NR/NR

    21. Member sixteen10's Avatar
      Join Date
      Nov 16th, 2008
      Location
      South Africa
      Posts
      3,737
      Vehicles
      2007 Audi 8P S3
      11-16-2012 05:08 PM #71
      Quote Originally Posted by SKNKWRX View Post
      Nope stung me 3 times not the best way to wake up but resulted in a cool scorpion tattoo on my hip where he got me the worst. Also I caught him and made him my bitch.

      Woah

    22. Member sliceoflife's Avatar
      Join Date
      Mar 9th, 2011
      Posts
      1,005
      Vehicles
      Real .:R32 Subaru outback
      11-28-2012 11:20 PM #72
      Quote Originally Posted by SKNKWRX View Post
      Nope stung me 3 times not the best way to wake up but resulted in a cool scorpion tattoo on my hip where he got me the worst. Also I caught him and made him my bitch.


    23. Member NBeukemann's Avatar
      Join Date
      May 26th, 2011
      Location
      NE, Ohio
      Posts
      351
      Vehicles
      '80 Mountain green
      11-30-2012 02:12 AM #73
      Quote Originally Posted by SKNKWRX View Post
      Nope stung me 3 times not the best way to wake up but resulted in a cool scorpion tattoo on my hip where he got me the worst. Also I caught him and made him my bitch.

      You were camping under a tree, right? haha
      Lowered Expectations

    24. 11-30-2012 09:42 AM #74
      1. Bring a car to drive instead of riding with my girlfriend

      2. Ask my girlfriend to marry me (nope seriously, we first started hanging out when I invited her to make the 12hr drive from MI with me for SOWO '11 this year at SOWO I'm asking her to be my wife)


      I'm stoked!

    25. 11-30-2012 09:59 AM #75
      wearing clothes

      more beer and nakedness

    Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •